Forum II AG Strona Główna  Forum II AG Strona Główna  
  II AG
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
D&D - Zamek, temat poglądowy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Berthordin
PostWysłany: Czw 18:37, 10 Sie 2006 Temat postu: D&D - Zamek, temat poglądowy


Gość




Otwieram dyskusję. Adminów proszę o niekasowanie żadnych postów nawet "..." z góry dziękuję.
Powrót do góry
Imperiorr
PostWysłany: Czw 18:38, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Co do mojej wieży to sprawa została wyjaśniona. Pozostało zająć sie resztą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 18:39, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

No to wy s*acie pie****y. Ja patrze ! Very Happy AHUAHAUAH =D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 18:40, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Najpierw trzeba ustalić położenie. Czekam na propozycje.

edit: Wiadomo, że musi to być jakieś wzgórze, i dobrze by było gdyby w pobliżu była jakaś rzeka. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 18:44, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Powiem wam tak, macie do dyspozycji wzgórze wysokie na 300m, na którym zmieści się zamek o łączyn obw. murów do 600m. lub płaskie tereny w około tego, o powierzchni 10k m2. Drugie wzgórze jest wysokie na 400m ale obw. murów zewnętrzyn jest do 500m. Pierwsze wzgóże jest łagodne, drugie wyraźnie stromsze. Nad szczegółami jeszcze się pomyśli ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 18:48, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

A JA KCE FOSEEEEE!! A JAK NIE BEDZIE FOSY TO JA TAM NIE MIESZKAM... Sorry chłopaki, taki jestem.. Twisted Evil Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 18:52, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Fosa\ morze byc, zdecydujcie tylko jaka. Może byc z wodą + zwierzęta, lub bardzo głęboka wykopana magicznie z ostrymi skałami na dnie. wtedy cąły zamek będzie wyrzej podniesiony ziemią z tej fosy. albo i to i to w najdroższej opcjii

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 18:53, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Wieża: 50 pięter, 150m wyskości, w podziemiach sala tortur, pomieszczenia do testowania nowych zaklęć, kilka bram pozawymiarowych.
Piętra 0 - 5 to pomieszczenia dla służby. Wyżej przez 8 pięter jest labirynt schodów (nie do przejścia Twisted Evil ), kolejne 4 piętra zajmują komnaty gościnne. Nastepne 11 pięter to magazyny na broń, komponenty do czarów itp. rzeczy niezbedne dla maga. 16 kolejnych pięter to biblioteki grubych zakurzonych tomów, zwojów etc. Następne 4 piętra zajmuje laboratorium alchemiczne i magiczne. Piętro nr. 49 jest magicznie powiekszone, jest tam marmurowe biurko i fotel, przy którym mag przyjmuje gości. Pod fotelami dla gości znajdują sie zapadnie - na wszelki wypadek. Całą wieże pokrywa sieć portali umożliwiająca natychmiastową podróż do każdego pomieszczenia. Na samym szczycie znajduje sie gniazdo gryfa - chowańca. Wokół wieży i w niektórych pomieszczeniach unoszą sie widmowe oczy - kamery i dryfujący dysk, na którym mag może podróżować. Jak jeszcze sobie o czymś przypomnę to napisze Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 18:54, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Jestem za tym wyższym i stromszym wzgórzem. 500m obwodu wystarczy, a wykopanie fosy to nie problem (robota dla niewolników Twisted Evil )

Co do fosy to lepiej zrobić głęboką ze skałami.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperiorr dnia Czw 18:55, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 18:55, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Dobrze by było żeby pływały tam jakeiś magiczne potworki które będą zjadać wszystko, kupke też Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 18:56, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Ok. Paweł i Kuba, co powiedzie o swoich budowlach nawet bardzo ramowo ??;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 18:56, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Najtaniej wyjdzie jeśli sami złapiemy te potwory Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 18:57, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Polecam Otyugha na samym dole, albo nawet kilka - żywią się odpadkami i są względnie neutralne dopuki daje im się jedzenie. Zjedzą wszystko ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:00, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Raczej nie zamierzamy ich karmić Razz Zawsze jest duża szansa, że im tam coś "wpadnie".


Przpomniałem sobie coś dot. wieży - piętro nr. 50 to będzie całkowicie osobista komnata maga. Musi tam być pozawymiarowy schowek na księge czarów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 19:05, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Szkoda że nimfy nei są brunetkami... AHUAHUAHUAH =P <joke> spokojnie... =D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 1 z 6

Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group