Forum II AG Strona Główna  Forum II AG Strona Główna  
  II AG
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
D&D - Zamek, temat poglądowy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:39, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Portale mogą mieć rozkaz aktywacjii tylko na odpowiedni kamień strażniczy. Paweł co sądzisz o tych wymiarach murów i wierz ?

Wioska może być w oddaleniu do powiedzmy 400m od bramy zamku, zakładam że wielkość wioski to będzie startowo wieś lub większa wieś, ale jej zasobność będzie 2 razy zwiększona względem waszego sąsiedztwa. W wiosce może być karczma będąca waszą własnością, lub ta w zamku jak chcecie.

Mury - moja sugestja to wyśrodkować między magiią a jej brakiem więc 2-7m grubości kamiennego muru wzmacnianego magiią.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Berthordin Hun'ett dnia Czw 19:43, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:41, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Berthordin Hun'ett napisał:
Świątynię wystawi Bako dla Sehanine, ale może być też inne Elfie bóstwo lub ludzkie, jakie chcecie. A w zamku dolnym jeszcze miało chyba być coś w rodzaju karczmy czy domu dla gości/harfiarzy/najemników


Bóstwo mnie nie dotyczny więc sie na ten temat nie wypowiadam. A karczma obowiązkowo. Niech to będzie duża gospoda, z dużą ilością pokoi gościnnych.
Mury muszą być na tyle grube, aby mogli na nich stacjonować żołnierze i machiny. Niech to będzie conajmniej 5m.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperiorr dnia Czw 19:45, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:45, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Wiesz że bez Bóstwa opiekuńczego wskrzeszenie niejest możliwe ?? Tobie polecam Mystrę, Azutha lub Correlona Larethiena (za pisownie nieodpowiadam;p) Ale Sehanine też jest dobrym wyborem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:48, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Berthordin Hun'ett napisał:
Wiesz że bez Bóstwa opiekuńczego wskrzeszenie niejest możliwe ?? Tobie polecam Mystrę, Azutha lub Correlona Larethiena (za pisownie nieodpowiadam;p) Ale Sehanine też jest dobrym wyborem


Wiem. W takim razie Mystra Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 19:52, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Mury ok, karczma niech będzue w mieście(większe dochody). I można by jako służbe zatrudniać mieszkańców miasta. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:52, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

ale zdecydujcie czy w zamku ma być karczma czy dom dla podróżnych i gości, bo uważam że lapszy klimat karczmy jest na obżerzach miasta, takie przynajmniej mam odczucia Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:57, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Aha i zasadnicze pytanie - gdzie chcielibyście zlokalizować zamek - w jakiej krainie. Powiem wam tylko że preferuję Doliny, dokłądnie Dolinę Sztyletu, albo Cormyr. Jeśli chodzi o rejonyBliżej Waterdeep i Silvermoonto okolice Przełęczy Silvermoon, lub Wybrzerze Mieczy między Waterdeep a wrotami baldura.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 20:03, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Ja jestem za wybrzeżem mieczy Very Happy A karczma na obrzeżach maista to jest co kocham Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 20:05, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Ok, chociaż będzie z tym problem bo narazie siedzicie w okolicach Dolin. Więc koło Waterdeep będziecie musieli jakoś zdobyćzaufanie i ziemię, cóż szykuje się kolejna kampania Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 20:07, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Po za tym w Waterdeep będę miał swój dom, of koz za darmo Very Happy Pisor dowiesz sie o co be Razz po kampani pajęczej królowej Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 20:07, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Berthordin Hun'ett napisał:
Ok, chociaż będzie z tym problem bo narazie siedzicie w okolicach Dolin. Więc koło Waterdeep będziecie musieli jakoś zdobyćzaufanie i ziemię, cóż szykuje się kolejna kampania Smile


Tylko żeby nie była długa

Poza tym wolałbym Silverymonn ale Waterdeep też może być


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperiorr dnia Czw 20:09, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 20:08, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Nom, chcemy jakos tak szybciej Razz Bo ja bym ogólnei chciałw końcu poprowadzic bardziej osiadły tryb życia.. =P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 20:09, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Ok, zresztą dopiero po tej kampanii będziecie mieć kasę na zaczęcie budowy zamku ;p Podkreślkam Zaczęcie.

Aha i bako mówił że świątynia ma być w górnym zamku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 20:09, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Dla mnie git ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 20:10, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Przydałoby sie jakiś plan tego narysować.

A co do kasy to ze zdobyciem jej nie bedzie problemu. Już ja sie tym zajme Twisted Evil (chyba stane sie zły, wtedy o wiele łatwqiej zarobić Twisted Evil )


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperiorr dnia Czw 20:11, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 3 z 6

Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group