Forum II AG Strona Główna  Forum II AG Strona Główna  
  II AG
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
D&D - Zamek, temat poglądowy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:07, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Ok, Otyughi żywią się tym co wrzucicie do śmieci (np. stare eliksiry szczatki z kuchni wychodka itp. A co do schowka to już zależy jaki chcesz na planie Astralnym, Eterycznym, którymś z 4 żywiołowych energii negatywnej/pozytywnej czy cienia ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 19:08, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Ja moge powiedzieć tak bardzo ramowo tyle, że jestem zajęty i będę miałna to czas w wawie =P W końcu nie będę cały czas sie tam szlajał po mieście, nie?=P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość
PostWysłany: Czw 19:08, 10 Sie 2006 Temat postu:







Wełek napisał:
Szkoda że nimfy nei są brunetkami... AHUAHUAHUAH =P <joke> spokojnie... =D


Opisuj komnate cioto :p
Powrót do góry
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:09, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Berthordin Hun'ett napisał:
Ok, Otyughi żywią się tym co wrzucicie do śmieci (np. stare eliksiry szczatki z kuchni wychodka itp. A co do schowka to już zależy jaki chcesz na planie Astralnym, Eterycznym, którymś z 4 żywiołowych energii negatywnej/pozytywnej czy cienia ??


Zależy który najbezpieczniejszy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:10, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

hehe, ja myślę że w kamuflage nieznajdziesz na to czasu Razz. A co do zamku, to teraz może bardziej ogólnie - grubość murów ich długość, liczba i wysokość wierz, bram, sekretnych przejść, stanowisk altylerii itp. itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:12, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Berthordin Hun'ett napisał:
hehe, ja myślę że w kamuflage nieznajdziesz na to czasu Razz. A co do zamku, to teraz może bardziej ogólnie - grubość murów ich długość, liczba i wysokość wierz, bram, sekretnych przejść, stanowisk altylerii itp. itd


To trzeba uzgodnić jak wszyscy będą. Sam nie bede sie tym zajmował bo niechcę potem być ofiarą narzekań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:13, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Astralny i Pozytywnej Energii, ale żywiołowe też są dobre, zwłaszcza ziemi lub wody.

Spoko pisz co hccesz - wszystko możemy narazie zmienić. jeszcze nawet niemacie kasy, materiałów i ziemi w grze


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Berthordin Hun'ett dnia Czw 19:17, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:15, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Berthordin Hun'ett napisał:
Astralny i Pozytywnej Energii, ale żywiołowe też są dobre, zwłaszcza ziemi lub wody.


Stawiam na plan pozytywnej energii. Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 19:25, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

mury muszą mieć grubość 20cm+magia, brama.. adamantytowa Very Happy+magia, wierze, grube, solidne, najlepiej wysokie.. tak na 15 pięter(boczne), nad murami i wokół bramy "nici" magii alarmującej, zabijającej i łapiącej w półapki(także duszę)...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 19:27, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Zamek dolny... Świątynia(dobre bóstwo, by kapłani mogli leczyć(podróżnych też za opłatą). Stajnia z końmi. Zbrojownia itd... Co tu dużo mowić ogólny syf Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:27, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Ok, a wierze narożne okrągłe czy kwadratowe, tosamo pytanie odnośnie wierz bramnych i tych w obrębie murów (między wierzami narożnymi). Noi zasadnicze pytanie ile bram ?? i tajnych wejść Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:29, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Mury 20 cm?;| Muszą mieć conajmniej 3 m grubości a to i tak nie jest wiele, nad bramą i na murach kotły z wrzącym olejem, wzgórze pokryte siatką losowo rozmieszczonych wilczych dołów... Machiny obronne takie jak balisty, zamaskowane działa w muarch...

Jeszcze blanki na murach żeby strzelcy mieli sie gdzie ukryć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperiorr dnia Czw 19:31, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 19:30, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Świątynię wystawi Bako dla Sehanine, ale może być też inne Elfie bóstwo lub ludzkie, jakie chcecie. A w zamku dolnym jeszcze miało chyba być coś w rodzaju karczmy czy domu dla gości/harfiarzy/najemników

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 19:36, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Wieżę kwadratowe najlepiej, z wyjątkiem mojej okrągłej, bramy max 2, co do muru to 7m grubości, wys. 20 m, ok. 5 - 10 tajemnych przejść podziemnych w różne strony świata i kilka portali wewnątrz zamku. Of kozz tylko ja je moge otwierać. Cool No i reszta członków drużyny o ile istnieje taka mozliwość.

No i zejście do górnego Podmroku też by sie przydało Cool


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Imperiorr dnia Czw 19:40, 10 Sie 2006, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 19:38, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

Karczma moze być =D I dobrze by było żeby zamek był blisko wioski... Wg. mnei of koz Wink A mury nei msuzą być takie grube bo pisor mowil ze jak są wzmocnione magiato moze być nawet 1mm =P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 2 z 6

Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group