Forum II AG Strona Główna  Forum II AG Strona Główna  
  II AG
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
D&D - Zamek, temat poglądowy <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Imperiorr
PostWysłany: Czw 20:47, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Wełek napisał:
ja chce kraść, zabijać i wsadzać sobie parówkęw oko ! to jest moje motto życiowe, wogóle sie pupkajcie =D


Spoko pisor już zna nasz plan Very Happy I wcale sie mu nie sprzeciwia Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 20:52, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Nie komentuję tego, a pozatym zmieniłem podejście do gry - róbcie co chcecie i ponoście konsekwęcje Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 20:59, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

OKKKK AJHAUAUAHUAHUAH Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy: AHUAHUAHUAUAHUAH UHAUHAUH UHAU HUAHAUAHUAHUAHUHAUHAH UAH UHAUHAU HUHAale bedzie totttttaaaaaalll hardcoreeeeeee Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy ahuahauahuaha pisor, pożegnaj się z prawdziwym D&D teraz nastaje czas S&S Very Happy czyli SUXXX&SYFFF Very Happy
AHUAUAHAUHAU Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 21:00, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Phi, chyba C&D - Cold and Ded Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Czw 21:01, 10 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Wełek napisał:
OKKKK AJHAUAUAHUAHUAH Very HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery HappyVery Happy: AHUAHUAHUAUAHUAH UHAUHAUH UHAU HUAHAUAHUAHUAHUHAUHAH UAH UHAUHAU HUHAale bedzie totttttaaaaaalll hardcoreeeeeee Very HappyVery HappyVery HappyVery Happy ahuahauahuaha pisor, pożegnaj się z prawdziwym D&D teraz nastaje czas S&S Very Happy czyli SUXXX&SYFFF Very Happy
AHUAUAHAUHAU Very Happy


Aż tak to nie bo ja do tego nie dopuszcze ale od czasu do czasu zrobimy jakiś hardcore (czyt. w wolnych chwilach Twisted Evil )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Czw 21:02, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

HA HA HA Very Happy Co ty, bedziemy dobrze opracowywać nasz hardcore Very Happy Tak ze nawet parówka którą sobie włoże w oko będzie bezpieczna... =D A moje oko.. no cóż.. Trudno sie mówi, nie? =D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Berthordin Hun'ett
PostWysłany: Czw 21:04, 10 Sie 2006 Temat postu:


Pijany Poseł

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 342
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Arabel - Kolebka buntowników

Tak jak ostatnio z tym pijusem nie ?? i burdą w karmie noi puddingami Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba J.
PostWysłany: Pią 8:28, 11 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ?

OK teraz ja Razz

To tak, moje baraki czy tam koszary będą miały parter i dwa piętra na powierchni oraz około 7-8 pięter dolnych czyli podziemnych. Na najwyższym piętrze zrobie moje komnaty, na pierwszym będą sale taktyczne (to w razie wojny) na Parterze będzie tak zwana "recepcja" czyli pprostu wybór rekrutów do jakiej dziedziny walki chcą się wcielić (łuk, miecz, może nawet mnisi Razz), oraz komnaty dla max 6-7 dowódców. Od -1 do -4 piętra zrobiłbym sale szkoleniowa dla walczących wręcz, -5 do -6 dla walczących łukiem, a na -7 piętrze tak zwany poligon, żyby sprawdzić jak rekruci sobie radzą Razz Na -8 piętrze jakaś ogromna zbrojownia dobrze strzeżona magią. Prosiłbym aby budowla na każdym piętrze miałą wymiary około 30m x 30m. Obok mógłby być taki mały (no 15m x 15m) wybieg ( czy jak to tam nazwać ) dla kawalerii. Ćwiczyliby ataki konne Smile Gdzieś niedaleko, najlepiej obok, umieścilibyśmy jakiś dom dla rekrutów ( Chciałbym żeby to było jakoś połączone z moimi barakami.

Narazie tyle jak mi coś wadnie do głowy to dopisze..

P.S. Aaaa i prosiłbym żeby Kuklas zrobił mi parę portali tak żebym mógł oglądąc podopiecznych Razz

Edit : Co do pomysłów o grubosci murów itp. itd. które już napisaliście wyżej nie mam zastrzeżeń. Są dobre Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Pią 13:38, 11 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Chyba nie portale tylko widmowe oczy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wełek
PostWysłany: Pią 14:30, 11 Sie 2006 Temat postu:


Pirat Pipka

Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ze snów =P

No chyba tak Razz Ej, te pułapki są strasznie drogie, jedna bardzooo dopakowana kosztuje aż 172k Neutral of koz z 20 przeładowaniami ale co z tego jak bez trucizny i tak 142 k? Neutral lol ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba J.
PostWysłany: Pią 14:39, 11 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ?

Ja wolę portale żebym mógł przemieszczać się pomiędzy salami treningowymi.
Choć widmowe oczy też byłyby LuXX


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba J.
PostWysłany: Pią 14:40, 11 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ?

A i jeszcze jakbyś mi Kuklas ożywił czy jakoś tak te kukły treningowe to byłoby już poprostu idealni wtedy mogliby trenować z wieloma przeciwnikami a nie tylko z nauczycielami i kukłami któe nie moga sie ruszac Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Pią 18:35, 11 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Chyba gdzieś widziałem taki czar "ożywienie przedmiotu" Twisted Evil Aha i jeszcz jedno - niektóre czary jak np. ciągłość to trzeba będzie kupić zwoje bo nie chce na to całego PD stracić Confused

edit: Chyba, że nałapiemy kilka goblinów na niewolników, damy im tępą broń żeby nie stanowili zagrożenia i na nich sie będzie trenowało. Twisted Evil

edit 2: Co do pułapek to poczekamy na Pisora bo jakoś mi sie niechce wierzyć żeby tyle kosztowały. Albo zrobić magiczne - wyjdzie taniej a mogą być nawet skuteczniejsze niż mechaniczne.
Poza tym i tak trzeba będzie sprowadzić kilku gnomów wynalazców. Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuba J.
PostWysłany: Sob 7:49, 12 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 20 Lip 2006
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: ja mam to wiedzieć ?

Jak nie kilkunastu. Przydaliby się do tworzenia nowych machin Very Happy No i oczywiście Kilkudziesieciu kowali i około 1000 rekrutów oraz 4 doswiadczonych wojowników na dowódców.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Imperiorr
PostWysłany: Sob 8:34, 12 Sie 2006 Temat postu:


Stały bywalec

Dołączył: 21 Lip 2006
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Pochodzenie nieznane

Ja tam wole osobiście dowodzić Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny Strona 5 z 6

Forum II AG Strona Główna->Zainteresowania->D&D - Zamek, temat poglądowy
Skocz do:  



Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group